Здравейте! Автомобила е 146, 1.3, боксер, обикновена АГУ.
1. При достигане на температура на охлаждащата течност 60 градуса, взе да свети лампата на същата. Установено е, че термометъра на таблото отчита вярно градусите. Датчика е с алуминиев корпус, с формата на правоъгълен паралелепипед. Има отвор в единия си край, през който с болт се монтира към главата. Датчика е с едно краче / другите му наименования, които срещнах са: термошалтер или датчик-сензор /. На корпуса е изписана температура 117С, т. е. това би трябвало дае температурата при която се затвярят котактите, за да светне лампата на таблото. Марката на датчика е "ЕLTH", Mad in Luxemburg. Не знам дали е първоначално поставения в автомобила или сменян в последствие. Не можах да намеря такъв датчик. Има ли, алтерантивен вариант? Мисля да намеря такъв с резба, с със съвпадаща температура и да го приспособя за монтаж от външната част на главата. Благодаря за изказаните мнения!
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:31 ----------
2. Относно проблема с пропадане на оборотите:
На двигателая беше направен основен ремонт. Дърпаше въздух от смукателния колектор, което беше отстранено. АГУ-то /със сменени мембрани/ беше регулирано на газанализатор. Нов термостат "Lehr", който просълзи от мястото, където се свързва капака му с корпуса. Новият термоста вероятно не работи, тъй като температурата не достига дори и 80С. Когато загрее над 60С, при движение, при превключване от висока към ниска предавка оборотите пропадат. Същото се случва и при рязко спиране. Този проблем не се появява, когато двигателя е студен. Двигателя работи добре на празен ход. Освен с недостатъчната работна температура на ДВГ, има ли връзка с датчика на скоростомера? Къде да търся евентуалните причини? Отново благодаря!
1. При достигане на температура на охлаждащата течност 60 градуса, взе да свети лампата на същата. Установено е, че термометъра на таблото отчита вярно градусите. Датчика е с алуминиев корпус, с формата на правоъгълен паралелепипед. Има отвор в единия си край, през който с болт се монтира към главата. Датчика е с едно краче / другите му наименования, които срещнах са: термошалтер или датчик-сензор /. На корпуса е изписана температура 117С, т. е. това би трябвало дае температурата при която се затвярят котактите, за да светне лампата на таблото. Марката на датчика е "ЕLTH", Mad in Luxemburg. Не знам дали е първоначално поставения в автомобила или сменян в последствие. Не можах да намеря такъв датчик. Има ли, алтерантивен вариант? Мисля да намеря такъв с резба, с със съвпадаща температура и да го приспособя за монтаж от външната част на главата. Благодаря за изказаните мнения!
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:31 ----------
2. Относно проблема с пропадане на оборотите:
На двигателая беше направен основен ремонт. Дърпаше въздух от смукателния колектор, което беше отстранено. АГУ-то /със сменени мембрани/ беше регулирано на газанализатор. Нов термостат "Lehr", който просълзи от мястото, където се свързва капака му с корпуса. Новият термоста вероятно не работи, тъй като температурата не достига дори и 80С. Когато загрее над 60С, при движение, при превключване от висока към ниска предавка оборотите пропадат. Същото се случва и при рязко спиране. Този проблем не се появява, когато двигателя е студен. Двигателя работи добре на празен ход. Освен с недостатъчната работна температура на ДВГ, има ли връзка с датчика на скоростомера? Къде да търся евентуалните причини? Отново благодаря!
Comment